Co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

napsala - 6.3.18

Facebook nás zásobuje záplavou koťátek, fotek obědů našich známých, selfí s koupelnovým zátiším a spoustou dalších věcí, bez kterých bychom se v dnešní době sociálních sítí prostě neobešli. A v neposlední řadě se z nás také snaží vytáhnout co nejvíc osobních informací, které nikoho nezajímají. Když jsem se jednou večer nudila, rozklikla jsem si náhodné otázky, které fb generuje a napadlo mě, že by mohla být zábava na některé odpovědět.

1. Kdybych mohla mít exotické zvíře, byl by to...
...lenochod! Nic není roztomilejší, než malé lenochůdě!

2. Nejlepší věci v životě jsou...
...horká voda, dobrý dentista a jemný toaletní papír. (Barban Cohen má prostě pravdu).


3. Kdybych mohla znovu prožít jeden den ve svém životě, byl by to…
...můj svatební den, abych si pořádně užila hostinu!

4. Obraz, který nejlépe odráží mou osobnost, je...
Tohle sice není obraz, jen obrázek, ale myslím, že mě vystihuje dokonale. Dalších komentářů netřeba.
(nikdy se nevzdávej svých snů)

5. Jako malá jsem se bála...
...plakátu Dády Patrasové nad postelí. Představovala jsem si, že v noci obživne a sežere mě. Netuším, jak jsem na to přišla.

6. Moje nejoblíbenější filmová scéna je....
Nevím, jestli je to opravdu nejoblíbenější, ale rozhodně je geniální! Mluvící toustovač forever! :-P


7. Nejoriginálnější balící hláška je...
"Pojď ke mně domů, můžeme spolu pozorovat zdi!" 
(V zásobě mám samozřejmě ještě "Nechceš vidět mou sbírku telegrafních sloupů dvacátého století?)

8. Kdybych si na opuštěný ostrov mohla kromě jídla a vody vzít jednu věc, vzala bych si…
...svého ježka Truhlíka!
(Truhlík je ten vpravo)

9.  Kdybych byla sladkostí, byla bych...
...muffinka s čokoládou a vanilkovým krémem!

No a nakonec něco vážnějšího.
10. Rada do života, kterou bych chtěla dát svému mladšímu já, by byla...
Netrap se tím, že pro někoho nejsi dost dobrá. Měj ráda sama sebe, pak tě i druzí budou lépe přijímat. 

A ještě bonusová otázka, protože to prostě nemůžu vynechat:
11. Video, na které se můžu dívat stále dokola, je....

 Máte rádi lenochody? A jak by zněly vaše odpovědi? Podělte se do komentářů!



Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. To je milé a zábavné čtení! :)
    Kdybych mohla mít exotické zvíře, tak to bude zřejmě celá ZOO, protože v tomto ohledu jsem k neudržení a roztomilé mi přijde skoro všechno. Ovšem největší sympatie chovám k mravenečníkům! To jsou zvířata, které naprosto zbožňuju - mnoho lidí říká, že jsou divní, ale mě přijdou strašně rozkošní!
    O lenochodech občas říkám, že jsou mé spřízněné duše - to kvůli množství času, které prospí (ne, nespím tolik jako lenochod, ale přála bych si to).
    Jako malá jsem se příšerně bála psa baskervillského. Dodnes to nemůžu pochopit, proč tolik strachu kvůli psovi, když psi mám ráda.
    "Obraz" je opravdu skvělý, díky za motivaci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Červený trpaslík! To je skvělý seriál, u kterého se vždycky nasměju. Navíc má překvapivě dobrý český dabing, zároveň poslouchat to v angličtině je úžasný. :)
    A ten plakát Dády Patrasové mě pobavil. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty telegrafní sloupy by mě vážně zajímali :D Na mě by to asi zabralo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale to jsem ukradla Rimmerovi z Červeného trpaslíka :D Jeho sbírka by byla určitě zajímavější!

      Vymazat
    2. No, pokuď by šlo o Rimmera, tak bych si prohlídku sloupů odpustila ;)

      Vymazat
  4. Ono v podstatě každý mládě je ultra roztomilý (teda až na malý lidi a neosrstěný křeččata)...Zato dospělý lenochod je hodně strašidelná příšera. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Dáda Patrasová mě dostala :D

    OdpovědětVymazat
  6. S tou Dádou jsi mě dostala :-D Dívat se do zdi, taky dobrý.

    OdpovědětVymazat