(Ne)malé radosti

napsala - 2.10.22

Začínat radosti na konci týdne je už mým dobrým zvykem... A také se vždycky vracím k jejich psaní na podzim. Asi se musím smířit s tím, že tak to je a tak to bude :D. Slibovat už nic nebudu, ani sobě, ani vám. Prostě když bude chuť, objeví se tu další radosti... A tak je to asi nejlepší. 

Na začátku týdne jsme se stěhovali, takže pár dnů bylo hektických a plných práce. Vše se ale naštěstí podařilo dobře a bez velkého stresu. 

30.9. pátek 
Dnes jsme jeli předat náš starý byt. Podařilo se nám zároveň vyřídit jeden úřad a také v Globusu nakoupit krásné talíře. Sadu talířů jsme si chtěli koupit už dlouhá léta a teď jsme konečně našli takové, které se nám opravdu líbily.
Odpoledne na procházce s Frodem krásně svítilo slunce, nebe bylo modré a některé listy už se zbarvily do zlatova. Procházky kolem našeho nového bydliště jsou opravdu krásné, je tu ticho, klid a příroda hned nadosah. 


1.10. Sobota
Ráno musel manžel do práce učit dálkaře. Začala jsem vybalovat knihy a skládat je do knihovny, což je sice krásná činnost, ale docela náročná. Vymyslet, jak knihy správně poskládat, aby u sebe byli stejní autoři a žánry, ale zároveň aby knihy vedle sebe seděly podle velikostí... No udělala jsem toho míň, než jsem myslela. :D

Odpoledne jsme si ke svačině pustili Gilmore Girls, u kterých jsem stále nedošla dál než k první sérii, i když se mi moc líbí a vracím se k nim vždycky na podzim. 

Tohle je vážně změť všeho možného bez ladu a skladu. :D

2.10. Neděle
Dnes jsem strávila dopoledne tím, že jsem pokračovala ve skládání knih do knihovny - většinu už mám konečně hotovou! Odpoledne jsem si pak zašli na pěknou procházku a doma si udělali horkou čokoládu - byla výborná! 


Jsem opravdu ráda, že jsme se přestěhovali a na novém místě se zatím cítím moc dobře. Je tu klid, ticho a kolem krásné okolí. Cítím se tu skoro jako na vesnici. Nejlepší je, že jsme se zbavili sousedů, kteří nás opravdu doháněli k šílenství tím, že často do noci křičeli, pouštěli hlasitou hudbu, několikrát je odvážela policie na záchytku... Prostě šílený. Tady sousedy téměř neslyšíme, tak snad to tak vydrží! 

Mějte se krásně a užívejte podzim! :)
Silwiniel

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. No jo, sousedé, mohla bych o nich napsat román. Na pokračování :D. Naštěstí teď máme docela klid, ale v minulém bytě to bylo peklo.
    Přeji krásný podzim a ať se v novém hezky bydlí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Silwiniel, přeji, ať se vám v novém krásně bydlí! Knihovna je opravdu rozsáhlá, vůbec se nedivím, že muselo být náročné ji poskládat. Zůstáváte ve stejném městě, nebo jste se přesunuli úplně jinam? My jsme se začátkem léta stěhovali z Prahy na Vysočinu, to byl docela velký skok do nového. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se vám dobře bydlí v novém doupěti! :) Máte nádhernou knihovnu, taky by se mi taková líbila - naše dvě skříňky už trochu přetíkají a o hezkém uspořádání knih nemůže být vůbec řeč :D

    OdpovědětVymazat
  4. Srovnat knihovnu je prostě práce na plný úvazek, naprosto to chápu ;D
    Ať se Vám v novém bydlišti i nadále líbí a všechno je tam podle vašich představ - včetně sousedů. Někdy to soužití opravdu není snadné...

    OdpovědětVymazat