Projekt 365 dní - 2.týden

napsala - 13.7.20

6.7. Pondělí

Dnešní sváteční den jsme začali lenošivě. Okolo poledne pršelo, tak jsme po obědě odpočívali a dokonce jsme všichni na chvilku usnuli. Ale odpoledne už jsme se vypravili na procházku, šli jsme k lesíku, kde je oplocený výběh pro psy. Frodovi se nějak zvlášť běhat nechtělo, ale potom se tam objevil pán s jedním starším psem a štěňátkem, tak si Frodo pohrál, tříměsíční štěně mu dalo pořádně zabrat. Cestou domů jsme ještě narazili na dalšího mladého pejska, maltézáčka. Vypadali spolu jako dva huňaté polštářky a nemohli se nabažit hraní. Domů se pak Frodo sotva dovlekl.


Tady si Frodo musel zkoušet hrabat a za chvíli vypadal jak polomáčená sušenka.  


7.7. Úterý
Dnes šel Frodo konečně na stříhání! Už byl tak zarostlý, že jsme se toho nemohli dočkat. Dopadlo to dobře, vrátil se krásný a ňufatý.


8.7. Středa
Odpoledne jsme vyrazili za kamarády do hájovny, abychom se prošli po lese a opekli si buřty. Počasí ale bohužel naše plány zhatilo; dalo se do deště a pršelo až do večera. Byli jsme tedy uvnitř, ale i tak jsme si dobře popovídali, zahráli si deskovku a pak si opekli buřty a klobásky v troubě. Byl to moc příjemný den. Fotku jsme stihla svaknout až cestou domů z okýnka auta, bylo zajímavé světlo.


9.7. Čtvrtek
Dočetla jsem knížku, která mě opravdu bavila. A tak jsem si hned pořídila další díl, i když v angličtině a v elektornické formě. Byl trochu boj dostat e-knihu do jiného zařízení, než do počítače, ale nakonec se podařilo.


10.7. Pátek
Brzy ráno jsem se vydala do Kolína, abych se potkala s kamarádkou, kterou znám už od základní školy. Je pořád na cestách, tak jsem byla ráda, že se po dlouhé době uvidíme. Bylo krásné počasí, ale pro mě až moc, nemám ráda vedra a teplota dopoledne začala stoupat dost vysoko. Prošly jsme se trochu po historické části města a u řeky, ale pak jsme se vrátily do obchoďáku, kde bylo příjemnější prostředí díky klimatizaci a čokoládovému "milkšejku". Dnes přidávám dvě fotky, které jsem cvakla mobilem při procházce Kolínem.


11.7. Sobota
Ráno jsem po hodně dlouhé době udělala k snídani palačinky. Byly výborné! A včera mi můj milý muž přinesl ke svátku nádhernou kytičku.
Počasí dnes nebylo nic moc, tak jsme se šli projít s Frodem jen kousek a večer jsme si pustili Poirota.


12.7. Neděle
Dnes jsme vzali poprvé Froda na pořádnou procházku po lese. Jeli jsme asi půl hodiny autem do vesnice Zdechovice a odtud jsme vyrazili po turistické cestě k Obřím postelím. K našemu překvapení Frodo ťapal pěkně, moc se nezastavoval a dokonce i táhl dopředu. Při procházkách po městě si často lehá na trávu a nechce se mu chodit. Takže je to asi turistický pes :D. Taky se mu moc líbily úseky cesty, na kterých byl písek, hrabal nožičkama a lítal okolo jako blázen.


Jaký týden jste měli vy? Co vám udělalo radost?



Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Dodatečně vše nej k svátku! Středeční podvečer v hájovně vám trochu závidím, muselo to být příjemné.

    S natažením e-knih do čtečky taky vždycky trochu zápasím. Pravidelně zapomínám, jaký formát potřebuji, nebo se mi při exportu vysype česká diaktritika. Zlaté papírové knížky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) My máme čtečku, ale není to Kindl, takže mnoho formátů se v ní nedá použít. Nakonec to šlo až v chytrém telefonu.

      Vymazat
    2. Máš pocketbook? Ten je taky dobrej, ale některé formáty nepobere, to je fakt.
      Komentuju pod jménem Eumenidas, možná tě to hodí v odkaze na nový blog, jestli to nepůjde, přidám adresu, nerada bych tě ztratila z merku :-)
      I když ty jsi už na blogspotu a ne na blogu, dobře jsi udělala.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že stále bloguješ. A je vidět, že tě to pořád baví - máš elán. Fotky krásné a program s těmi 365 dny je perfektní!
    Já se teď hodně stáhla, v posledních dvou letech, on mi totiž umřel před očima Samet a mě to tak rozhodilo, že jsem nebyla schopna ani fotit, ani psát a jestli přispívám na blog, tak spíš abych úplně nevypadla. Ale blog teď končí a já budu přecházet na blogspot. Mám staro-novou adresu, protože jsem si tam zakládala stránku už před nějakým rokem, ale neblogovala pravidelně. Kdyby ses chtěla občas nakouknout, byla bych ráda, snad budu i častěji reagovat, trochu se dostávám do normálu (i když mě teď válcují zase pracovní starosti, uvažuje se o zavírání prodejen a mám obavy, aby to nepotrefilo tu moji. Ale to se uvidí...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vendy, děkuju! Snažím se to tady trochu oživit.
      Samet byl kocour nebo pes? Omlouvám se, že to nevím. Doufám, že se budeš cítit už jen líp!
      Vůbec jsem nevěděla, že blog.cz končí a docela mě to šokovalo. Uložím si tvou novou stránku. Myslím si, že blogspot funguje opravdu o mnoho lépe.
      Budu ti držet palce, ať je v práci vše v pořádku!

      Vymazat