(Ne)malé radosti listopad III.

napsala - 23.11.20

Pondělí 16.11.
Dnes se mi ozvala paní, která měla zájem o výuku angličtiny. Dostala na mě doporučení od jedné mé studentky. To mi udělalo radost.
Na FB jsem narazila na článek kamarádky, který mě opravdu pobavil - podívejte se do své knihovny a vyberte nějaký název knihy, ale na konec dosaďte "s motorovou pilou". Naše knihovna nabídla několik zajímavých titulů, například "Kdokoli může dělat cokoli s motorovou pilou" nebo "Když se zvěrolékař ožení s motorovou pilou". Schválně, podívejte se do své knihovny a podělte se do komentářů, co vám z toho vyšlo! 

Úterý 17.11.
Dnes byl státní svátek, tedy volný den. Ráno jsem upekla muffinky s jablky a dokončila jsem článek na blog.  Odpoledne jsme se vydali na návštěvu k rodičům mého milého. Neviděli jsme se s nimi už hrozně dlouho a bylo také potřeba přezout gumy na autě. Byli jsme venku na zahradě, kde se Frodo pořádně vylítal a já jsem fotila houby a kytičky. 

 

Středa 18.11.
Když jsem ráno vstala, řekla jsem si, že dnes budu mít produktivní den. A opravdu se mi to konečně jednou podařilo. Udělala jsem si přípravy na lekce, které jsem potřebovala, k obědu jsem uvařila moc dobrou boloňsksou omáčku s červenou čočkou a stihla jsem i nějaký úklid. Také nám přišla objednaná deskovka - Mansions of Madness. Hráli jsme ji s kamarády v Anglii a moc nás bavila, ale až teď jsme se dokopali k jejímu pořízení. 

Večer bylo neuvěřitelně barevné nebe. 


Čtvrtek 19.11.
Frodo jel dnes konečně na stříhání! Už byl neskutečně zarostlý. Bohužel ho museli ostříhat víc nakrátko, než obvykle, protože měl srst hodně zacuchanou, i když jsme ho pravidelně česali. Ale to nevadí, zas to rychle doroste.
Večer jsme si udělali pečenou zeleninu, ke které jsem připravila majonézu z červené čočky. Moc jsem nevěřila tomu, že by to mohlo chutnat jako majonéza, ale byla jsem příjemně překvapená! 

Pátek 20.11.
Dnes byl dost pracovní den, ale všechny hodiny proběhly v pořádku.
Večer jsme měli menší drama, protože jsme museli jet s Frodem na veterinu. Už od dopoledne zvracel a měli jsme strach, jestli to není něco vážného. Naštěstí po prohlídce u doktora a injekci už mu bylo dobře a druhý den ráno kňučel a dožadoval se granulí. 

Sobota 21.11.
Ráno jsem upekla štrůdl a pak karbanátky, které jsme si dali s jáhlovo-batátovou kaší.
Odpoledne jsme se šli projít do parku, na chvíli vysvitlo slunce a byla to opravdu nádhera - všude kolem zlatavé listí a nežné paprsky slunce. Moc jsem si ten okamžik užívala. Vždy mi udělá velkou radost, když se ukáže slunce a není pořád šedivo. I když i pošmourné dny mají své kouzlo...

Neděle 22.11.
Dnes byl příjemný, klidný den. Můj milý muž mi pomohl nastavit nový design blogu, protože ten starý už nefungoval úplně dobře a byl tu hrozně dlouho. Tenhle nový design není ještě dotažený, určitě bych ho chtěla nějak vylepšit, ale alespoň je funkční.
Odpoledne jsem po delší době napsala dopis své nejlepší kamarádce. Vždycky mě bavilo psaní papírových dopisů. 

 

Jaký týden jste měli vy?  Viděli jste poslední dobou hezký západ slunce? Píšete rádi dopisy?

Mohlo by se vám líbit

9 komentářů

  1. Dopisy až tak ne, spíš papírové pohlednice. Používám své fotografie, ale teď je fotolab zavřený, tak jsem rozmrzelý.

    OdpovědětVymazat
  2. V neděli jsme měli v Brně vážně hezký západ slunce, byly to takové maličké červánky nahusto vedle sebe...
    A k motorové pile... při pohledu do knihovny mi nejlíp vychází "Milovaný vůdce s motorovou pilou" (je to o Severní Koreji) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super název :D. Jen nevím, jestli bych měla odvahu to číst :D.

      Vymazat
  3. Panství hrůzy hrají často všichni tři kluci, včera manžel přivezl novou deskovku od Blackfire - Paranormální detektivové a to jsem si s chutí zahrála i já :).
    Krásný zbytek listopadových dnů přeji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom jsem ještě neslyšela. Děkuju a přeju i tobě!

      Vymazat
  4. Tu knižní výzvu s motorovou pilou jsem viděla v Knihomoslkém světě a sešlo se tam fakt dost dobrých názvů. Ale bylo to ve znění, co zrovna čtete. Sama jsem měla rozečtenou sbírku Tichá hrůza... Takže Tichá hrůza s motorovou pilou. Docela dobrý, že :D
    Zjišťuji, že červená čočka je u vás doma nějak oblíbená! A jsou z ní zajímavé variace.
    Držím palce Frodíkovi, ať je mu i nadále dobře. Hlavně aby nespapal nic zákeřnýho.
    A ten tvůj chlapík je náramně šikovný, že ti pomohl i s blogem!
    Mimochodem, moc pěkné fotečky, akorát škoda, že jsou tak malé. Můžeš je i zvětšit, víš to, že. Ale jestli to máš takhle schválně, už nic nenamítám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tichá hrůza s motorovou pilou je super! :D
      Fotky jsou malé, ale dá se na tě kliknout a zobrazí se v plné velikosti. Funguje ti to tak nebo je někde chyba?

      Vymazat
    2. Aha, funguje to! Fotky parádní!

      Vymazat