Projekt 356 dní - 3. týden

napsala - 20.7.20

Přicházím s dalším týdnem, který začínal klidně, ale ke konci byl dost hektický. Tentokrát už jsem měla opravdu problém, abych vyfotila jednu fotku každý den, ale nechtěla jsem se vzdát tak brzy. Jak jsem si tak fotky procházela, uvědomila jsem si, že jsem si to všechno vlastně dost zjednodušovala a fotila jsem buď Froda nebo květiny... Budu se opravdu muset snažit, aby byly moje fotografie rozmanitější! Frodo je vždy nejjednodušší volba, protože je tak roztomilý a fotogenický téměř v jakékoli poloze. Ale chtěla bych, aby fotografie přece jen vystihovaly moje dny o trochu lépe.

13.7. Pondělí
Dnešní den byl klidný a nic moc zajímavého se nedělo... Obdivovala jsem kytičku, kterou jsem dostala od manžela.

14.7. Úterý
Dneska jsem nějak nebyla schopná ničeho kreativního, takže jsem nakonec měla jen tuhle fotku, kde se na mě Frodík ani nedívá. Tak to většinou dopadá, když ho fotím, nedá se na nic nalákat a kouká jinam. 

15.7. Středa
Velké stěhování započalo! Moji rodiče se stěhují za námi, dnes se ale přesunul jen jejich nábytek. Byli jsme to zkontrolvat v bytě a nakonec jsem vyhrabala jen tuhle fotku, kterou vyfotil můj milý. Na vzpomínku to stačí :).

16.7.  Čtvrtek
Dnes to byl dost namáhavý den. Vyrazili jsme do bytu, abychom tam poklidili a porovnali nábytek, do toho všude běhal Frodo a snažil se okusovat krabice a vše, co našel na zemi. Ale podařilo se mi alespoň cvaknout pozitivně zelenou fotku při procházce.

17.7. Pátek
Frodo krásně vyjadřuje dnešní večerní náladu. Rodiče už přicestovali a dnes jsme jim pomáhali sestavovat nábytek a vybalovat. Bylo to pozitivní, protože rodiče jsou z bytu nadšení, ale zároveň namáhavé.

 18.7. Sobota
Opět pracovní den. Na procházce s Frodíkem jsem měla aspoň čas cvaknout krásnou květinu po dešti.

19.7. Neděle
Byt už začal docela vypadat jako byt, tu nejhorší práci jsme už dokončili. Frodo si tu krásně trůní na posteli plné peřin a ložního prádla...No, nemá se nejlíp?



A jaký byl váš týden? Kdy naposledy jste se stěhovali?










Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Kytičky jsou vděčný téma, ta fialová po dešti je moc pěkná! :) Jak vidím podřimujícího Froda, tak bych se k němu hnedka přidala, jak teď venku prší a je zima, tak bych byla nejradši zalezlá v peřinách pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel Frodo je pěkný rošťák a energie má dost. Těším se, až bude trošku starší a rozumnější :D. Ale je pravda, že je s ním hodně srandy.

      Vymazat
  2. Stěhování je má noční můra, tak přeji, ať aspoň u vás jde všechno jako po másle. Pokud je vás ale na to celá rodina, tak snad budete mít hotovo raz dva.

    Frodo je krasavec. Klidně z projektu může být 365 dnů Froda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, 365 dní Froda, to je dobrý nápad! :D Možná to tak dopadne :D.

      Vymazat