Projekt 365 dní - 4. týden

napsala - 28.7.20

Omlouvám se, že nový článek vydávám až teď, nějak jsem to včera nestíhala. Minulý týden byl docela akční a zajímavý. Nebojte se, na fotkách se skutečně objeví i něco jiného než jen Frodo nebo kytičky :D.

20.7. Pondělí
Ráno jsme vyrazili znovu do bytu k rodičům, abychom pomohli s posledním vybalováním. Po obědě jsme se přesunuli domů, potřebovala jsem čekat na balíček od kurýra. Objednala jsem si korálky a poprvé jsem zkusila vyrobit náhrdelník. Nijak moc jsem nad tím nepřemýšlela, prostě jsme se do toho pustila a dost mě to bavilo! S výsledkem jsem docela spokojená a určitě v tom chci pokračovat.

21.7. Úterý
Po velmi dlouhé době jsem vyrazila do města nakupovat, potřebovala jsem totiž boty a doplňky k šatům na pracovní pohovor. Obecně nakupování nesnáším, ale tentokrát to šlo překvapivě snadno, vše jsem hned našla a měla jsem z nákupu opravdu dobrý pocit. To se mi často nestává! Nejlepším úlovkem byly tyhle hnědé lodičky a krásný náhrdelník.

22.7. Středa
Nastal den obávaného pracovního pohovoru. Tahle jazykovka měla dost náročné požadavky, u jiných agentur jsme se s tím nesetkala, takže jsem byla mírně nervózní. Ale vše proběhlo dobře a hned odpoledne mi přišel na mail návrh smlouvy o spolupráci. Moji rodiče mezitím u nás pohlídali Froda a táta udělal moc dobrou omáčku. Byl to tedy po všech stránkách úspěšný den.

Frodo a jeho synchronizovaný spánek s plyšáčky je něco, co si tu musím uložit :D.

23.7. Čtvrtek
Dnes jsem odpoledne zašla s Frodíkem k rodičům, chtěla jsem hlavně pomoct mamce se žehlením. Ale Frodo pořád běhal kolem, sbíral vše ze země, okousával, co mohl, takže jsem moc práce neudělala. Cestou zpět v parku se pak spokojeně válel v trávě.

24.7. Pátek
Dnes jsem měla první online hodinu pro novou jazykovku. Trošku jsem se bála, protože šlo o hodinu se sedmiletým klukem, který půjde do druhé třídy a já nemám tolik zkušeností s výukou tak malých dětí. Ale vše proběhlo dobře a žákovi i jeho mamince se hodina líbila. Můj milý mezitím upekl svoje legendární šneky z listového těsta na zítřejší akci.

25.7. Sobota
Ráno jsme sbalili nejdřív Froda, odvezli ho k rodičům a pak se vydali směrem ku Praze. Hobitky z Mittalmaru nás pozvali na Radostiny, Tolkienovskou akci, která se skládala ze stopovací hry napříč Prokopským údolím a večerní hostiny. Slibovali nenáročnou procházku, v tom vedru a dusnu se z toho vyklubala dost náročná tůra, tedy alespoň pro mě s mýma krátkýma nožičkama (a ve společnosti čtrnáctiletých holek, to se člověk hned cítí jako důchodce.) Stopovačka se protáhla až do večera, takže z hostiny jsme toho pak už moc nestihli, ale i tak bylo super chvíli posedět na krásné zahradě u jezírka při západu slunce.

26.7. Neděle
Museli jsme se trochu vzpamatovat z noční jízdy autem z předchozího dne, dorazili jsme až někdy o půlnoci. Odpoledne jsme ale opět sedli do auta a zamířili do Týnce nad Labem, abychom si tam zahráli Dračí doupě. Měla jsem z toho obrovskou radost, protože jsem si nikdy vlastně Dračák naživo pořádně nezahrála a už jsem se dlouho snažila takovou akci domluvit. Seděli jsme v krásné zahradě, počasí bylo příjemné a hraní se opravdu vydařilo.

Doufám, že i vy jste měli povedený týden. Co vám udělalo radost? Hráli jste někdy Dračí doupě?


Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Takovéhle šneky vyrábím na výlety taky, jako by těm na obrázku z oka vypadly! :D Gratuluju k pracovnímu úspěchu a přeju samé nadějné studenty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k nové práci! Snad ti to tam bude vyhovovat. Botky jsou krásné, hlavně že však přinesly kýžený úspěch. Dobře nabitý týden, vskutku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nová práce, jen spolupráce s další jazykovkou. Pořád jsem živnostník a zatím ani nevím, jaké lekce mi nabídnou.

      Vymazat
  3. Přenádherné fotky.
    Gratuluji ke krásným korálkům, novým botkám (vypadají vážně moc dobře) a hlavně, k vysněnému místu!
    To ostatní už jako bonus. Za zády lidi, kterým můžeš věřit, a vydařené dny.

    OdpovědětVymazat