Projekt 365 dní - 2021

napsala - 4.1.21

Já vím, já vím, pokoušela jsem se o tento projekt už tolikrát, že bych to asi měla hodit za hlavu a vůbec se do podobných věcí nepouštět... Ale přesto mě to stále nepřestává lákat. 

Když si procházím své staré články, ať už jen fotky nebo (ne)malé radosti, vždy se dostanu do příjemně nostalgické nálady a jsem moc ráda, že jsem alespoň nějakou dobu zaznamenávala své zážitky, i když byly třeba úplně všední. Připadá mi, že někdy svým životem jen tak proplouvám, ale nepamatuju si, co jsem vlastně který den dělala. Podobné projekty pomáhají, abychom si více uvědomovali přítomný okamžik a zároveň si uchovávali vzpomínky, ke kterým se můžeme vracet. Navíc je to skvělý způsob, jak zapracovat na svých dovednostech a naučit se lépe fotit. Člověka to nutí dívat se na svět jinýma očima, hledat kolem sebe nevšední věci a nebo naopak ty všední zachytit nevšedním způsobem. 

Určitě chci tenhle projekt zaznamenávat i tady na blogu, ale zároveň jsem se registrovala na stránce 365project.org, kde se dá velmi snadno tvořit přehledné album s fotkami z každého dne. Také je tu velká komunita nadšenců, kteří sdílejí své fotky, komentují, vytvářejí různé výzvy... Doufám, že to pro mě bude o něco větší motivace, protože dostatečná motivace je při tomhle projektu zásadní. Můj profil můžete najít TADY. A protože jsem zase začala být více aktivní na Instagramu, můžete můj projekt sledovat i tam.

(Ne)malé radosti stále zapisuju, když ne na blog, tak alespoň do sešitu. Nebavilo by mě psát pouze radosti bez fotek, ale stejně by mě nebavilo jen fotit. Proto bych chtěla spojit tyto dva projekty dohromady a současně s jednou fotkou bych si tu na blogu ráda zapisovala i radosti z každého dne. 

A abych hned začala, mám tu pár fotek z prvních tří dní tohoto roku. 

1.1.2021
Dneska to byl opravdu sváteční válecí den. U snídaně jsme si pustili DVD o natáčení Prince Kaspiana. Odpoledne krásně svítilo slunce a byla modrá obloha, vydali jsme se tedy na procházku s Frodem. Večer jsme se koukali na Návrat krále, protože jsme se teď o svátcích rozhodli znovu zkouknout všechny díly Pána Prstenů v rozšířené verzi. Už nám zbývá jen kousek posledního dílu!

Frodo je pánem gauče!

 Z odpolední procházky, která se tváří jako večerní, ale bylo sotva před čtvrtou hodinou. 

2.1.
Dnes bylo šedivé a pošmourné počasí, takže jsme celý den víceméně lenošili. Dokoukali jsme Návrat krále a večer jsme pak koukali na starý polský seriál Zaklínač, našli jsme ho v polštině s anglickými titulky, takže trošku jazykový bizár :D. 

Dnes jeden černobílý Frodík. 

3.1.
Ošklivé šedé počasí se nás drželo i dnes, ale to nevadilo. Dopoledne jsem upekla řepové karbanátky a potom jsem měla videohovor se svou nejlepší kamarádkou, se kterou jsme se už dlouho neviděly. Večer jsme hráli naši oblíbenou deskovku Mansions of Madness, kterou jsme tentokrát projeli na plné čáře :D.

Tahle řepa vypadala jako návštěvník z jiné dimenze :D. 

 

Držte mi palce, ať se mi tentokrát daří a vydržím fotit co nejdéle.
Přeju vám úspěšný start do nového roku! 

 


 

Mohlo by se vám líbit

9 komentářů

  1. To mi připomnělo, že jsme už dlouho nehráli Panství hrůzy :). Ale zamilovali jsme si teď hru jinou - Paranormální detektivové, je boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řepa nahání hrůzu :D Držím ti palec s 365, ono je úplně jedno, že člověk nezaznamená všecky dny, nebo že se na to pak vybodne, ale důležitý je, že s tím vůbec začneš a povede se ti zaznamenat třeba i jen těch pár dnů a vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, máš pravdu :). Ale ráda bych ten projekt už jednou dotáhla do konce! Ještě je hodně brzy, tak uvidím, jak se to bude dařit.

      Vymazat
  3. Tak ať ti to vydrží. Mně ty dny v home office připadají děsivě stejné. Takže chodím fotit jen o weekendech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když člověk chodí na procházky se psem, tak má aspoň nějaký pohyb a zábavu :). Já bych měla stejně home office i bez epidemie.

      Vymazat
  4. Držím palce, ať se zadaří! S těmihle dlouhodobými projekty mám úplně stejný problém. Prostě to časem vyprchá. Ale to půjde!! Určitě to zvládneš! Zaznamenané momentky jsou krásné! A pejsek je božan! :)

    Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  5. Ta řepa je srandovní. :) Zkoušela jsem podobnou výzvu jednou, a to jen ve zjednodušené verzi jako zapisování nějaké drobnosti každý den. Bohužel jsem neměla zrovna šťastné období, a tak byly zápisy spíše smutné. I když jsem se snažila psát pokaždé i něco hezkého, šla z toho zpětně cítit strašná frustrace. Takže tím jsem asi s podobnými výzvami skončila. Držím palce, ať ji dokončíš a ať tě až do konce baví!

    OdpovědětVymazat