Projekt 365 dní - 3. týden

napsala - 26.1.21

Měla jsem v plánu vydat článek už včera, ale nějak se mi na to podařilo úplně zapomenout. Takže pozdě, ale přece  - tady jsou fotky z dalšího týdne výzvy.

18.1. Pondělí
Na procházce si Frodo užíval sníh a vůbec mu nevadilo, že má celý čumák zasněžený. Pláštěnku měl jen proto, aby nepřišel domů jako sněhuláček - stává se mu totiž, že se mu na nohy nalepují sněhové koule, které pak roztají až ve sprše.


19.1. Úterý
Na podzim jsem psala, že bych měla jít na operaci. Ale pořád jsem tam nebyla, operaci už mi dvakrát odložili. Pořád jsem se tím trápila a valila to před sebou, až mi to nedalo a zkusila jsem se podívat, jestli není nějaká soukromá klinika, kam bych se mohla objednat. Podařilo se mi najít kliniku v Hradci a hned jsem se tam objednala na vyšetření. To mě povzbudilo, doufám, že to bude trochu lepší a spolehlivější, než nemocnice.
Další úspěch byl ten, že mi přibyl student, manžel jedné mé studentky, který se rozhodl, že by se také chtěl zlepšit v angličtině.

Co se týče dnešní fotky, neměla jsem moc nápady ani inspiraci a tak jsem vyzkoušela starý trik - sklenici s vodou a světlo z mobilu. Musím říct, že se mi tahle fotka dost líbí. 


20.1. Středa
Ráno se u nás stavila manželova maminka a přinesla nám řepu ze zahrady a svíčku pro mě k narozeninám. Také mi přišel balíček, který jsem vůbec nečekala, dárek od mé nejlepší kamarádky - krásná plyšová panda! Když jsem šla na procházku s Frodem, krásně svítilo sluníčko a ve vzduchu bylo cítit jaro.  


21.1. Čtvrtek
Dnes na procházce s Frodem krásně svítilo slunce. 


22.1. Pátek
Měla jsem dnes dost práce, ale večer jsme se pak šli projít k řece. Na nebi krásně svítil měsíc. 


23.1. Sobota
K obědu jsem upekla lososa se zeleninou. Odpoledne jsme se šli projít, ale byla zima a hodně nevlídno. Večer jsme se dívali na Sweenyho Todda. 

V tom šedivém počasí jsem se snažila najít alespoň nějaké barvy.


24.1. Neděle
Po obědě vysvitlo slunce, tak jsme vyrazili ven. Autem jsem dojeli k Labi a šli jsme na procházku podél řeky. Vál dost studený vítr, po nebi se honily mraky a po řece vlny. Připomínalo mi to anglické počasí, jen kdyby to nebyla řeka, ale moře. Ale aspoň jsme viděli racky! 


Jaký byl váš týden? Co vám udělalo radost?




Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Držím palec s opeerací, snad už se to konečně povede!
    Líbí se mi fotka s oříškovou lodičkou, to je hezký úlovek! :D Mně minulý týden potěšila procházka kolem Pernštejna - sice bylo poněkud zataženo, ale na polích ležela spousta sněhu a byly hezké výhledy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Operace, a vlastně celé zdravotnictví, je jeden veliký problém, přeji ti, aby to klaplo.
    Sweeney Todd je dobrá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sklenice s vodou působí nesmírně vesmírně.

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat