(Ne)malé radosti 7

napsala - 28.11.22

Tenhle týden bylo šedivěji a chladněji, což byl asi důvod, proč jsem měla problém pokračovat a vyfotit fotku každý den. Začátkem týdne to ještě šlo, ale pak jsem to začala flákat... Pořád se ale nevzdávám! I když u pár dnů fotka chybí, alespoň jsem si to vynahradila v neděli. 

Pondělí 21.11.
První den v týdnu byl docela pohodový. Venku bylo pěkně mokro a šedivo, nevěděla jsem co fotit. Nakonec mi ale do cesty přišly listy pokryté stříbrnými kapkami. 

Úterý 22.11.
Dneska bylo celý den šedivo a když jsme šli na procházku odpoledne, byla už téměř tma. Myslela jsem si, že už nic nevyfotím, ale když jsem šla ještě večer, potkala jsem hvězdu na vrbě. 


Středa 23.11.
Dnes jsme si s Frodem dali trochu větší procházku, bylo moc pěkně, ne tolik šedivo, i když bylo stále zataženo, ale aspoň se ukázaly červánky. 

Čtvrtek 24.11.
Měla jsem dost nabitý den, odpoledne jsem odvedla Froda na stříhání. Byl poprvé na novém místě, ale dopadlo to dobře, vrátil se jako pěkná okudlaná ovečka. Když se můj milý vrátil z práce, donesl mi jeden chlebíček a zákusek od státnic, které ten den měli. Fotku jsem dnes nestihla. 

Pátek 25.11.
Od rána jsem byla nějak unavená a necítila jsem se ve své kůži, naštěstí jsem ale neměla moc práce. Můj milý večer odjel na sraz s kolegy, tak jsme byli s Frodem sami doma. Většinu večera jsem strávila tím, že jsem pařila SimCity, které jsem si nedávno pořídila. 

Sobota 26.11.
Všichni jsme byli dost unavení, protože včera se můj milý vrátil až hodně pozdě. Měla jsem tak pomalý den. Dopoledne jsem uvařila a pak jsem odpočívala a konečně dočetla knížku Ink and Sigil

Neděle  27.11.
Konečně se zase ukázalo sluníčko a modrá obloha. Vyrazili jsme brzy po obědě ven, abychom si to trochu užili. 



Frodo potkal kamarádku Peggy, se kterou si pěkně zaběhal. 


Jen kousek od našeho domu je starý hřbitov, kam se ale nesmí chodit se psem, tak jsem uvnitř ještě nebyla. Dnes jsem ale poprosila páníčka, aby si na chvíli Froda vzal a šla jsem se konečně podívat za hřbitovní zeď. Je to opravdu nádherný a starý hřbitov, plný hrobek a kamenných andělů. Rozhodně se tam budu muset ještě někdy znovu podívat bez psa a s foťákem. 




Hezký adventní čas přeje Silwiniel




Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Přijde mi, že podzim byl letos opravdu podzimem - žádné nadprůměrné teploty a znovu kvetoucí stromy, ale nízké teploty, šedivá obloha, mlha jako mléko a lehké dešťové mrholení. Taky to má něco do sebe - hlavně když je člověk doma zachumlaný do deky a nikam nemusí :)
    Frodo je opravdu krasavec!

    OdpovědětVymazat