(Ne)malé radosti IV.

napsala - 7.11.22

Tenhle týden jsem to trošku flákala. Nebyla jsem schopná si včas sednout a udělat si každý večer poznámky. Zjišťuju, že na konci týdne si už pak opravdu nepamatuju, co jsem dělala předchozí dny a co mi udělalo radost. Tak snad to zas příštý týden budu zvládat lépe.
Po říjnu přišel listopad a postupně se krásný teplý podzim proměnil ve studenější a sychravější.

31.10. Pondělí
Dneska bylo celý den mlhavo a bílo, prostě to správné dušičkové počasí. Na procházce s Frodem odpoledne jsem musela obdivovat tu tajemnou atmosféru. Měla jsem docela dost práce, ale k večeru jsem si zapálila svíčky, uvařila si čaj a četla jsem si Na větrné hůrce, protože jsem dostala hroznou chuť si znovu tuhle knihu přečíst, když bylo venku takové počasí. 

Mlha jako mléko


Pavučinka


1.11. Úterý
Ráno na procházce s Frodem bylo vlhko, ale hezky. 



2.11. Středa
Dnes jsem nějak vůbec nestihla fotit, ale mám alespoň Froda s barevným listím. 


3.11. Čtvrtek 
Dneska to bylo podobné, cvakla jsem jen jednu rychlou fotku při návratu z procházky. 

4.11. Pátek 
Měla jsem docela nabitý den, po práci jsem rychle běžela s Frodem a pak jsem jela za kamrádkou do kavárny. Bylo to moc fajn, daly jsme si horkou čokoládu. Až večer při čekání na autobus jsem si uvědomila, že nemám žádnou fotku, tak jsem klikla jen jednu dokumentační. 

5.11. Sobota
Můj milý musel ještě dopoledne do práce, zatímco já jsem vařila oběd a pekla štrůdl. Po obědě jsme pak jeli na svačinu za rodiči manžela, sešlo se tam ještě víc příbuzných a byla to moc příjemná návštěva. Večer jsem už téměř dočetla Větrnou hůrku, tak jsme si pustili jedno filmové zpracování z roku 1992, které sice není vůbec dokonalé, ale Ralph Fiennes zahrál Heatcliffa skvěle. 

6.11. Neděle
Dnes to byl příjemný odpočinkový den. Ráno jsem uklízela, zatímco můj milý dokončil osvětlení v kuchyni. Večer jsme se dívali na Poldarka. 

Začíná se čím dál dříve stmívat, takže toho času na focení už tolik nezbývá. Dnes jsem si tedy hrála se svíčkou. 





Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. To je takové mile podzimní... Větrná hůrka zní jako ideální čtení na toto období, také jsem ji už dlouho neměla v ruce.

    OdpovědětVymazat
  2. Letošní mlhy stojí za to, že? Ta na první fotce je krásná :)

    OdpovědětVymazat