Dva dny ve fotografiích

napsala - 11.11.18

Už dlouhou dobu mě láká projekt Week of life, který spočívá v tom, že má člověk za úkol každý den v týdnu vyfotit 9 fotografií, které nějakým způsobem zachycují jeho den. Jen tak na zkoušku jsem si na svém starém blogu kdysi zkusila zdokumentovat jeden den. Minulý víkend jsem se odhodlaně pustila do focení s cílem pokusit se zdokumentovat celý týden. Ale bohužel nakonec zůstalo jen u dvou dnů. Fotit během pracovního týdne není tak jednoduché, zvlášť když se už brzo stmívá a já s sebou nemůžu vláčet v kabelce velkou zrcadlovku. Řekla jsem si, že si tu na památku uložím alespoň ty dva dny - je to lepší, než nic!

Sobota 3. listopadu
 Duhově slunečné ráno.

Svačinka

Brambora vykvetla

Vyšli jsme si na procházku k řece. Tahle loď už doplula.

Podzimní barvy.
Stará stavba u řeky, která vypadá jako šibenice.

Lístek s krajkou.


Večer někdo dělal před našimi okny ohňostroj. 

Neděle 4. listopadu

Slunečné ráno

 Snídaně se připravuje. 

Manžel si kreslí podvozky. 

Vydali jsme se k moři. Je překvapivě teplo a tak si dopřávám zmrzlinu na pláži. 

Rozbouřené moře.

Hledám zajímavé kamínky na pláži.

Tehle fotka byla už v minulém článku, tak se omlouvám, že je tu znovu. Krásný večer na pláži.

Slunce pomalu zapadá.

Večer s Poirotem.

Dobrá zpráva je, že jsme si s mužem pořídili nový foťák, malý kompakt, který se dá nosit v kapse všude s sebou! Takže to vypadá, že bych se mohla do projektu zapojit a pokusit se opravdu nafotit celý týden. 

A co vy, baví vás dokumentovat své dny nebo malé radosti? Láká vás nafotit svůj týden? Nebo alespoň jeden den?








Mohlo by se vám líbit

9 komentářů

  1. Klíčící brambora má svůj půvab.

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem něco takového absolvovala, myslím že to byl prosinec - adventní kalendář, každý den v prosinci nějaká fotka, přinutí to člověka přemýšlet, nosit sebou foťák, ale přesně jak píšeš, vláčet sebou zrcadlovku je hrůza. Můj příští foťák bude zase kompakt. Ale stejně když to tak vidím se k focení dostanu až zase v důchodu :-) Helga

    OdpovědětVymazat
  3. a zapomněla jsem okomentovat tvé fotky, tyhle všední jsou stejně nejlepší, čím méně aranžování, tím líp, koukat na svět dětskýma očima, vidět v každodenní šedosti tu jiskřičku krásy a barev, fotky fakt pěkný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, díky! :) Doufám, že se ti podaří dostat k focení dřív, než v důchodu! :D

      Vymazat
  4. Samé milé malé drobnosti. Čokoláda, brambory, zrezlý vrak. Já doma a na krátkých pochůzkách fotím jen výjimečně, podobný projekt by mě proto spíše omezoval. Určitě je ale skvělý pro fotografy začátečníky - minimálně může navést, že krásná fotka se skrývá i tam, kde bychom ji nečekali. Tvůj lísteček s krajkou budiž toho důkazem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem stále začínající, zrcadlovku mám od loňských Vánoc. Ale v projektu je zapojených i dost profesionálních fotografů. Myslím si, že je to i hezká forma deníku, když si člověk může procházet ty dny a vzpomínat, co dělal. Je to o něco lepší, než jen text.

      Vymazat
  5. Všechny fotky se mi moc líbí :)
    Nápad nafotit si svůj týden mě láká, ale na druhou stranu si říkám, že bych to určitě nevydržela. Navíc v práci bych v žádném případě fotit nemohla a zvládnout udělat devět fotek během rána a odpoledne nevypadá reálně. Třeba zdokumentuji alespoň nějaký víkend nebo třeba o Vánocích...

    OdpovědětVymazat
  6. 11.11., když vyšel tenhle článek, se narodil můj syn :-)

    OdpovědětVymazat