(Ne)malé radosti 12

napsala - 5.11.18

Od té doby, co jsem naposledy přidala článek s (ne)malými radostmi, uběhlo přes tři měsíce. Tak jsem si řekla, že takhle to dál nejde a musím s tím něco udělat. Minulý týden jsem si tedy radosti zase začala poctivě zapisovat a podařilo se mi jich najít víc než dost!


29.10. Pondělí
Dnes jsem mohla vstávat později, než normálně, protože se mi pracovní doba posunula od 9 do 17 hod. Měla jsem pocit, že mám ráno spoustu času a nemusela jsem se honit a spěchat, což bylo opravdu příjemné.
Po práci mi kolegyně nabídla, že mě sveze autem, protože měla zrovna cestu do obchodu, který je jen pár minut od domu, kde bydlím. Tak jsem se dostala domů o trošku dřív.

30. 10. Úterý
V práci to bylo docela klidné. Dostala jsem "feedback" neboli zpětnou vazbu od manažera za ty tři měsíce, co jsem v práci. Byla jsem překvapená, že mi nic nevytknul, ale naopak mě chválil, že pracuju dobře. Hodně mě to povzbudilo, protože ta práce někdy není zrovna lehká, hlavně když mám nějaké rozzlobené zákazníky, se kterými není rozumná řeč.

31.10. Středa
Můj milý muž večer donesl svíčky, které jsme si zapálili a taky nějaké dobrůtky, když byl ten Halloween.




1.11. Čtvrtek
Večer jsme si zahráli hru Kanagava, ve které má člověk za úkol skládat z jednotlivých karet obraz a získat tím co nejvíce bodů. I když jsem prohrála, hra se mi líbila a bavila mě.


2. 11. Pátek
Po práci jsme jeli s mužem na návštěvu k Monice zahrát si deskovku, kterou jsem se včera naučili. Pak jsme dostali výbornou večeři - palačinky, nejdříve se slanou a pak sladkou náplní. Byl to moc příjemný večer.

3.11. Sobota
Ke snídani byly palačinky, které jsme včera dostali s sebou. Podařilo se mi uvařit dobrý oběd a pak jsme se vydali na procházku, i když bylo zamračeno. Na odpolední svačinu bylo Tiramisu a pak jeden díl Hercula Poirota.


4. 11. Neděle
I když ráno krásně svítilo slunce, po obědě se zase zatáhlo, takže jsme uvažovali, jestli se přeci jen vydáme na procházku k moři nebo ne. Nakonec jsme se tam vydali a bylo to moc dobře, protože se udělalo hezky a hlavně k večeru, když už se slunce sklánělo k západu, bylo moc pěkné světlo na focení. 


Jaký týden jste měli vy?

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Jsem moc ráda, že sis zase své radosti začala zapisovat. Moc mě baví ty všednodenní úsměvné momenty prožívat s tebou. Palačinky znějí skvěle, dávám přednost sladkým, ale i ty slané mohou být neodolatelné, vím z vlastní zkušenosti. :D
    Fotka západu slunce je nádherná! ♥
    My jsme si s Modrým slíbili, že až budu mít po zkouškách z němčiny, zahrajeme si spolu jeho oblíbenou hru Factorio. A půjdeme do kina na Fantastická zvířata. A taky bychom se někdy rádi vypravili do Ikei, třeba i pro svíčky. ^^

    OdpovědětVymazat
  2. To se krásně čte. Měla bych začít dělat něco podobného.
    Palačinky úplně miluji! Taky jsme je nedávno měli.
    Jé, ty máš hru Kanagawa? A doporučila bys mi jí? S milým máme moc rádi deskovky a už jsem o téhle několikrát přemýšlela, ale nikde jsem se neodhodlala, to je jasné, že v obchodě ti ji vychválí až do nebes, jak je dobrá...
    Na Halloween jsme si vyřezávali dýně, ještě nám dělají parádu na okně, což jsem překvapená, že vydrželi tak dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, palačinky. Čert vem tu těhotenskou cukrovku :D

    OdpovědětVymazat