Projekt 365 dní - 2. týden

napsala - 18.1.21

Další týden uběhl jako voda a jsem tu s dalšími fotkami z projektu 365 dní. Připadá mi, že navzdory první fotce jsme teď v nejtemnějším období roku - je pořád šedivo, sychravo, brzy se stmívá. Chodit ven člověka moc neláká, protože buď mrzne nebo sníh taje a je mokro a blátivo. 
Ale i přesto jsem v tomhle týdnu prožila dost pěkných okamžiků, které jsem se snažila zachytit obrazem i slovem.

Pondělí 11.1.
Když jsme šli na procházku s Frodem, vysvitlo sluníčko! To mi udělalo velkou radost, protože těch šedivých dnů už bylo dost. Abych vyfotila tuhle fotku, musela jsem klečet v trávě a u toho ještě držet vodítko, takže jestli mě někdo pozoroval, určitě nechápal, co tam vyvádím.


Úterý 12. 1
.
Dnes jsem měla narozeniny. Ale protože byl běžný pracovní den, zatím jsme to neslavili, nechali jsme to na víkend. Večer mi ale můj milý dal krásný dárek - knihu The Country Diary of Edwardian Lady. Je nádherně ilustrovaná, určitě vám z ní někdy ukážu víc.


Středa 13.1.
Dnes jsem se rozhodla, že budu mít produktivní den a docela se mi to dařilo. Jen mě nenapadalo, co mám fotit. Nakonec mě zachránila řepa, kterou jsme večer krájela do polévky.


Čtvrtek 14.1.
Tuhle fotku jsem vyfotila hned ráno, když jsem se probudila a viděla jsem, že přes noc nasněžilo. Taková rána jsou nejkrásnější, když je sníh ještě krásně bílý a nedotčený, a všude je klid a ticho.


Pátek 15.1.

Dnes jsem měla dost práce, večer jsme už byla unavená a nevěděla jsem, co bych měla fotit. Zachránil mě Frodo, který roztomile spal na polštářku. Povedla se mi jen jedna fotka, všechny ostatní už byly rozmazané, protože si Frodo samozřejmě chtěl foťák očuchat.

16.1. Sobota
Dneska to byl válecí, odpočinkový den. Slavili jsme moje narozeniny, ale ani nevím, jestli se to dá nazvat slavením - objednali jsme si oběd a pak můj milý zašel pro pár zákusků a přinesl mi i krásné růže. Mně každopádně taková oslava stačí, nikdy jsem nepotřebovala nějaké velké oslavy se spoustou lidí. 

Byla pořádná zima a zase sněžilo, zaujaly mě vločky na našem parapetu.


17.1. Neděle
Upekla jsem hruškový crumble. Dočetla jsem knížku Muž jménem Ove, která bylo opravdu skvělá. 

Fotky zvěřejňuji každý den na web 365project.org a taky na svůj Instagram


 Jaký byl váš týden? Co vám udělalo radost? Kterou knížku jste dočetli naposledy?

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Ta řepa vypadá jako trilobit. Pěkné foto.

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám! Kniha je nádherná, budu ráda za ukázku.

    OdpovědětVymazat
  3. Všecko nejlepší! :)
    Fotka vloček je parádní, takhle hezky se mi ještě nepovedly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, od tebe si toho opravdu vážím! Mně připadá, že to není úplně ideálně zaostřené, udělala jsem výřez z větší fotky.

      Vymazat
  4. Dodatečně přeji vše nej k narozeninám! :)
    Tvoje fotka mi připomíná, že mám v lednici řepu a že by potřebovala zpracovat, chudinka už má namále... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Řepa většinou vydrží dlouho, ale hlavně ta ze zahrady od maminky, ta kupovaná už je na tom hůř.

      Vymazat