(Ne)malé radosti III.

napsala - 31.10.22

Uplynulý týden byl plný sluníčka, zlatého listí a modré oblohy. Tenhle rok byl podzim nezvykle teplý a mohli jsme si babí léto užít dosyta. 

24.10.Pondělí
Dnes to byl příjemný den. Měla jsem konzultaci s jednou novou studentkou, která proběhla dobře. Uvěřila jsem si dýňovou omáčku k obědu. Venku bylo dnes zataženo, ale pořád teplo. Večer jsme měli online schůzku s kolegyněmi a bylo moc fajn si s nimi po dlouhé době popovídat. Pak mi ještě zbyl nějaký čas na čtení.



25.10. Úterý
Bylo zase krásné počasí, modré nebe a zlaté stromy. Lekce dnes byly fajn. Konečně jsem po letech natočila bookshelf tour (snad taky budu schopná to někdy sestříhat a zveřejnit).
Protože ještě nemáme v novém bytě všechno hotové, mám zatím pracovní stůl v obýváku. Bohužel jsem zjistila, že jsem si vybrala místo v tmavém rohu a celý den si tam musím svítit. Dost mi to začalo vadit, ale dnes večer mi manžel pomohl přemístit stůl s počítačem k oknu, takže budu mít mnohem víc světla a navíc krásný výhled z okna. 

Frodík si dneska ustlal na okně. 


26.10. Středa
Téměř celý den svítilo slunce a bylo modré nebe. Mohla jsem pozorovat krásné stromy za oknem, když už mám přesunutý pracovní stůl. Moc jsem si užívala, že mám víc světla, opravdu to pomohlo. Dnešní lekce byly fajn, i když jsem odpoledne byla dost unavená... Ale na procházce jsme s Frodem potkali kamarádku pudlici, se kterou se pořádně vyběhal. 


27.10. Čtvrtek
Když jsem dodělala práci odpoledne, cítila jsem se dost unavená, takže jsem vzdala snahy o úklid a potom, co jsme se s Frodem prošli venku, už jsem si jen četla a odpočívala. Večer jsme si pustili seriál Poldark, na který se po dlouhé době díváme znovu a já to prostředí Cornwallu v devatenáctém století zbožňuju. 

Můj výhled z okna

Zlatý strom na procházce

28.10. Pátek
Dopoledne jsem strávila vařením, upekla jsem sekanou s batátovo-bramborovou kaší. Odpoledne jsme si pustili jeden díl z hororového seriálu Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora a to konkrétně Pickmanův model. Já horory nemám ráda a zásadně na ně nekoukám, ale tady jsem udělala výjimku, protože tu hraje můj oblíbený Ben Barnes. Nakonec to ani nebylo nějak moc strašidelné, což mě potěšilo, i když konec mě lehce zklamal. Večer jsem si pak zase četla. 

Zatímco můj milý přemísťoval postel konečně do ložnice, Frodo se uložil do šuplíku. 

Ranní výhled z okna

29.10. Sobota
Dnes jsem se vydala na procházku s Frodem ráno a byla jsem moc ráda, že jsem se k tomu vykopala. Slunce zrovna vycházelo, v trávě se leskla rosa, nad námi přeletělo hejno divokých hus a bylo to prostě nádherná podzimní atmosféra. Celý den jsem byla tak nějak divně unavená, ale měla jsem čas číst a odpočívat. Konečně jsem dočetla knihu Lawless a ďábel z Euston square, chystám se napsat recenzi. A večer jsme si pustili jediný horor, kterého se nebojím a mám ho ráda - Ospalou díru od Timu Burtona. Byla to skvělá Halloweenská nebo Samhainová atmosféra. :)

Ranní procházka


30.10. Neděle
Dneska to byl klidný odpočinkový den. Dopoledne jsme společně s mužem upekli muffinky. Večer jsme se šli projít ke hřbitovu, který je jen kousek od našeho domu. Byla jemná mlha a na nebi svítil nažloutlý srpek měsíce. Došli jsme k bráně hřbitova, kterou jsme pozorovali hořící svíčky na hrobech. Když jsme došli domů, pustili jsme si jeden díl z Doktora Who - ten, který je nejlepší a má tu správnou strašidelnou atmosféru. Jmenuje se Ani mrk, v angličtině Blink. Jestli jste neviděli, tak se určitě podívejte, pochopíte ho i bez větší znalosti seriálu. Tenhle díl je úplně jiný než všechny ostatní a je opravdu perfektní. 

Tohle je strom za oknem, který moc ráda pozoruju. 


V hlavě mi pořád hraje tahle melodie z Poldarka. 




Doufám, že si užíváte podzim a přeju krásný začátek listopadu, 
Silwiniel




Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Po kabinetu kuriozit pokukuji, ale třeba se k jeho puštění dokopu :).
    Melodie je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabinet kuriozit jsme taky nedávno zkoukli a moc se nám líbil, takové milé malé horory na večer máme rádi :D

    OdpovědětVymazat