(Ne)malé radosti II

napsala - 23.10.22


16.10. Neděle
Po obědě jsme se vydali na procházku. Lesem jsme se prošli do lázeňského parku. Tam jsme viděli lidi, kteří seděli venku u stolečků a jedli dortíky. Bylo opravdu teplo, skoro jak v létě. Také jsme si koupili dortíky a snědli je na lavičce v parku. Byla to krásná procházka. 


17.10. Pondělí
Dneska byl podobně teplý a krásný slunečný den. Na procházku s Frodem jsem šla jen v tričku. Stihla jsem si taky zacvičit a večer uvařit čočku s pečenou zeleninou. 



18.10. Úterý
Dnes jsem měla hodně práce, ale nakonec jsem vše zvládla dobře. Odpoledne na procházce bylo zataženo, ale pořád teplo. Taky jsem si chvilku četla knihu Lawless a ďábel z Eustone Square, což je zajímavá kniha z Londýna v devatenáctém století. 

Frodo u malé staré kapličky

19.10. Středa
Dnes byl docela fajn den, práce šla dobře. Odpoledne na procházce bylo pěkně, trochu se ochladilo, ale stále je krásný podzim. Můj milý mi domů přinesl známky, protože jsem je nemohla doma po stěhování nikde najít. A co myslíte? Samozřejmě, že jsem nakonec ty staré známky našla. :D Ale aspoň můžu konečně odeslat dopis kamarádce. 

Nedávno ještě bylo tohle pole jen hnědé, ale teď se celé zelená. 

20.10. Čtvrtek
Dnes jsme si udělala výlet do města, protože jsem musela k doktorce. Byl nádherný sluneční den. Když jsem se vrátila, hned jsem vzala Froda ven a užívali jsme si tu podzimní krásu. Tentokrát jsem si s sebou vzala i foťák. 


21.10. Pátek 
Pátek je vždycky fajn den, protože se už člověk může těšit na víkend. Lekce proběhly dobře, odpoledne jsem zvládla uklidit a k večeru připravit cheesecake na zítřek. 

Dnes jen rychlá fotka z procházky... Jak nesvítilo sluníčko, nebyla taková velká chuť fotit. 

22.10. Sobota
Dopoledne jsme strávili uklízením a vařením, protože odpoledne k nám přišli na návštěvu kamarádi. Vyšli jsme si na procházku a potom jsme si dali cheesecake a šneky z listového těsta. Bylo to moc fajn, jen jsme se večer cítili pěkně unavení. Dcera kamarádů, které je šest let, je hodně živá a upovídaná, takže z ní má za chvilku člověk hlavu jako meloun, ale Frodo si užil, když s ním běhala a tahala ho za sebou na vodítku :D. 
Samozřejmě jsem úplně zapomněla fotit, takže je tu fotka z večera, kdy jsem si chvilku četla. 


23.10. Neděle
Odpoledne vysvitlo slunce, tak jsme si vyšli na procházku a zase bylo krásně teplo. Když jsme se vrátili, rozvařila jsem hrušky a dali jsme si je s granolou. 

Tentokrát přidám z procházky fotky dvě. Tohle by měl být brslen. 
Zlatý strom Laurelin


A nakonec ještě hudební vložka. Znáte manštinu neboli Manx? Je to keltský jazyk, kterým se mluví na ostrově Man. Je podobný irštině a skotské Gaelštině. Nedávno jsem objevila zpěvačku Ruth Keggin, která v tomto jazyce zpívá a nemůžu se toho naposlouchat! 


Krásné podzimní dny přeje

Silwiniel


Mohlo by se vám líbit

0 komentářů