(Ne)malé radosti 5

napsala - 14.11.22

Týden utekl jako voda. Stále bylo hodně sluníčka a mohla jsem si užívat procházky v okolí.
Uvědomila jsem si, jak je to fajn, když si každý den zaznamenán aspoň nějakou drobnost, protože jinak bych si už vůbec nevzpomněla, co jsem během týdne dělala. V minulosti jsem se pokoušela o projekt 365 dní, který spočívá v tom, že má člověk každý den vyfotit jednu fotku. Také jsem zkoušela (ne)malé radosti, kdy si máte každý den zapsat nějakou věc, která vám udělala radost. nakonec jsem to prostě spojila do jednoho a snažím se jak o fotku, tak o zapsání radosti. Takhle mi to asi vyhovuje nejvíc. 

7.11. Pondělí
I když během dne bylo dost zataženo, na odpolední procházce s Frodem se slunce pomalu sklánělo k západu a bylo nádherné světlo.


Večer jsem šla s Frodem taky a před jedním domem jsem narazili na tuhle dýni. 



8.11. Úterý
Dnes se mi podařilo vstát dost brzy a zacvičit si jógu. Odpoledne mi odpadla jedna lekce, tak jsem vzala brzy Froda a vyrazili jsme ven na sluníčko, protože bylo nádherně. Došli jsme až do lázeňského parku. Vzala jsem si s sebou sice foťák, ale nějak jsem nakonec nic pořádného nevyfotila, tak přidávám fotky jen z mobilu. 

Jedna nekvalitní dokumentační fotka z parku.


A tohle mě rozesmálo. (Dole jsem raději rozmazala jednu nevhodnou kresbičku)


9.11. Středa
Ráno mi odpadly dvě hodiny, což bylo fajn, protože jsem měla pomalé ráno a šla jsem se projít s Frodem. Odpoledne zase svítilo sluníčko, tak jsme si to s Frodem šli užít ven. 


Došli jsme až k poli, kde jsme potkali tuhle krásnou kočičku. (Fotka je lehce rozmazaná, protože jsem musela trochu zazoomovat a to mobil moc nezvládá.)


10.11. Čtvrtek 
Dneska jsem měla hodně práce, ale všichni studenti byli moc fajn. Na procházce po práci bylo zase krásné sluníčko, i když většina dne bylo zataženo. O to víc jsme si to užili. 



11.11. Pátek 
Dnes byl klidný den, ráno mi nečekaně odpadla jedna hodina. Stihla jsem si udělat nějaké přípravy na pondělí a pak jsme se šli projít s Frodem. Celý den bylo zamračeno, ale nakonec jsme viděli zapadající sluníčko a ukázaly se jemně růžové červánky. 



12.11. Sobota 
Celý den bylo šedivo a mlhavo, takže se nám ani moc nechtělo někam ven. Můj milý pracoval doma a vrtal díry do zdí, aby mohl protáhnout kabel od internetu, já jsem vzala Froda odpoledne ven. Byla pěkná zima a pochmurno, slyšela jsem krákání havranů, ale neviděla jsem je. Až když jsem se podívala nahoru, uviděla jsem hejno, které nade mnou letělo, ale jak bylo vysoko, zahalovala ho mlha, takže to působilo ještě tajemněji. Podařilo se mi usmažit palačinky z celozrnné mouky. Večer jsme si pustili Poirota, protože to se do tohohle období skvěle hodí. 



13.11. Neděle
Ráno sice byla mlha, ale postupně se rozpustila a vysvitlo sluníčko. Odpoledne jsme se šli projít s Frodem a užívali si krásný západ slunce, který všechno zbarvil do ruda. 






Jsem moc ráda, že se mi zatím daří ve focení a zápiscích pokračovat. Snad se bude dařit i dál. 
Mějte se krásně a užívejte podzim! 
Silwiniel


Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Díky za připomenutí, že jsem se už dlouho chtěla podívat na Poirota! Do těhle podzimních dnů se parádně hodí :) A ta číča je fešná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Poirota miluju, koukám na něj každý týden, a kdyby mi někdy chyběl, mám v zásobě asi sto knížek :D.

    OdpovědětVymazat