(Ne)malé radosti 6

napsala - 21.11.22

Tento týden se ochladilo a napadl první sníh, který ovšem v zápětí roztál. Byl to fajn týden plný drobných radostí. 

14.11. Pondělí
Práce bylo dost, ale hned jak jsem skončila, běželi jsme s Frodem ven, abychom si vychutnali krásné světlo a zapadající sluníčko.
Dnes měl můj milý narozeniny a ikdyž je budeme slavit až v neděli, alespoň jsme si dnes objednali pizzu a snědli ji u sledování Poirota. Byl to moc fajn večer. 



15.11. Úterý
Dneska jsem měla dost práce, ale šlo to dobře. Venku bylo celý den pošmourno a šedivo, tak jsem si aspoň vyfotila jeden krásný list, abych dodala trochu barvy. 



16.11. Středa
Dneska byl opravdu pořádně sychravý a šedivý den. Na procházce s Frodem pršelo, takže jsem ani nic nezkoušela fotit. Přišel nám ale velký balík knih, kde byly mimo jiné všechny díly Pána Prstenů a Hobit v tomhle nádherném vydání s ilustracemi od Allana Leeho. Vlastně nevím, proč jsme si pořídili nějaké pěkné vydání v angličtině až teď, je to docela ostuda :D. Předtím jsme měli jen paperbacky, kde jsou všechny díly v jednom a to se opravdu nedá číst, je to hrozně nepohodlné. Už se těším, až si dám re-reading a přečtu si všechny knihy znovu. 


Čtvrtek 17.11.
Dneska bylo venku studeně, šedivo a odpoledne i deštivo. Na procházce s Frodem jsme potkali psí kamarádku, se kterou si pekně zaběhal, ale i tak jsme byli rádi, když jsme se vrátili zpátky do tepla. Volný sváteční den jsme strávili v klidu doma, já jsme měla dost času na čtení a můj milý louskal ořechy. 


Pátek 18.11.
Nějak se mi po volném dni vůbec nechtělo do práce, ale nakonec byly všechny lekce skvělé, hlavně s novou studentkou, která mi vyprávěla o tom, jak hraje s kamarády Dračák. Venku bylo ohavně, trochu mrholilo, ale podařilo se mi vyfotit alespoň tuhle kytičku, abych našla zase nějakou barvu. 


Sobota 19.11.
Včera večer začalo sněžit. Dnes ráno zbyl už jen poprašek, ale konečně se ukázala modrá obloha. Ráno jsem připravovala oběd, zatímco můj milý jel vyzvednout dort na zítřejší oslavu. Po obědě jsme pak úklízeli. Na procházku s Frodem se mi vůbec nechtělo, ale nakonec jsem byla moc ráda, že jsem šla. Byl nádherný západ slunce, všude bylo ticho, klid a obloha byla zbarvená do jemných pastelových barev. 




Neděle 20.11.
Ráno a dopoledne jsme ještě strávili uklízením a přípravou chlebíčků a slaných šneků. Odpoledne dorazilo příbuzenstvo. Dort byl opravdu výborný. Oslavu jsme si užili, jen večer už jsem pak byla pěkně utahaná. 



Jak si zpříjemňujete sychravý podzim vy? 
Přeju vám hodně pohody a radosti do nového týdne!
Silwiniel


Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Krásne malé radosti. Závidím sériu LOTR, ja ju mám len v čítačke, ale uvažujem aj nad papierovou verziou. Torta vyzerá úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dort vypadá fantasticky, nepohrdla bych :). My dnes hodili podzim za hlavu, protože začala první adventní neděle, a tak jsme si ozdobili stromečky a koukli na Krampuse :D.

    OdpovědětVymazat