Projekt 365 dní - 5. týden

napsala - 6.8.20

Tentokrát přicházím s nehorázným zpožděním. Dělo se toho teď nějak hodně a tak jsem nestíhala. Ale řekla jsem si, že pozdě je lepší než vůbec.

27.7. Pondělí
Dnes jsme si s Frodem vyšli ráno na pěknou dlouhou procházku.

28.7. Úterý
S kamarádkou Šárkou jsme se domluvily na kafe. Udělalo se ale strašné vedro a mně se vůbec nechtělo, bolela mě hlava. Ale protože už jsme se takhle domlouvaly asi měsíc a pořád nám to nevycházelo, nechtěla jsem to rušit. A tak jsem tedy vyvenčila Froda (který v tom vedru odmítal chodit) a pak se vydala do města. Nakonec to ale bylo moc příjemné, seděly jsme v klimatizované kavárně, pily výborný milkshake a povídaly.

Fotka pasáže po cestě.

29.7. Středa
Dopoledne jsem se stavila podepsat smlouvu v jazykovce. Cestou zpátky jsem zašla do zverimexu a koupila Frodovi nějaké nové hračky. Míček byl pískací, ale vydrželo mu to asi pět minut...

30.7. Čtvrtek
Dopoledne jsem vařila a uklízela, odpoledne jsme zašli i s Frodem k rodičům, abychom jim ještě pomohli s nějakými úpravami v bytě. Poprosila jsem mamku, jestli by mi ukázala, jak se háčkuje základní řetízek. Opět jsem si potvrdila, že na ruční práce jsem skutečně antitalent, vůbec mi to nešlo.

Vím, že bych měla fotit i něco jiného, ale když Frodo...
31.7. Pátek
Můj milý se začal chystat na tábor, já jsem pekla šneky, aby měl co vzít s sebou. Nějak jsem neměla inspiraci k focení, tak aspoň jedna večerní z procházky s Frodem.

1.8. Sobota
Můj milý odjel na tábor, tak jsem zůstali s Frodem sami. Když jsme šli večer na procházku, potkali jsme krásného ježečka! Kvalita fotky je sice mizerná, ale je to důkaz! :D
2.8. Neděle
Nevím, jak se mi to povedlo, ale zkrátka v neděli jsem nevyfotila ani jednu fotku. Procházela jsem si teď znovu všechny fotky, ale nic jsem nenašla. Bylo by ale škoda kvůli tomu celý týden vynechat, tak se tedy budeme muset nějak obejít bez neděle....
















Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Frody je úžasný. Takový fotogenický.

    OdpovědětVymazat
  2. Silwiniel, jsem ráda, že pokračuješ ve psaní blogu, čítávala jsem už Tvůj starý blog, především příspěvky o knížkách, ale i mnoho dalšího. Mrzí mě, že byly nyní všechny blogy na blog.cz smazány. Část komunity se sice přemístila sem na blogspot, ale mnohé pěkné věci a povídky budou ztracené. Ale tak zase vznikne něco nového. Piš dál, těším se zas někdy na počtenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Teď jsem se zase zasekla, ale určitě se budu snažit psát dál :).

      Vymazat