(Ne)malé radosti listopad I.

napsala - 9.11.20

Po dlouhé době je tu konečně další pokračování (ne)malých radostí! V těžkých dobách je víc než kdy jindy potřeba hledat maličkosti, ze kterých se můžeme radovat. Překvapilo mě, kolik radostí jsem našla v uplynulém týdnu.

Pondělí 2.11.
Dnes krásně svítilo sluníčko a bylo teplo, užili jsme si s Frodem příjemnou procházku. Poprvé jsem si všimla, jak už to venku vypadá nádherně podzimně - všude barevné listí, pod sakurami byl úplný koberec žlutočervené barvy a ve vzduchu se vznášela ta správná podzimní vůně.

Na doporučení Rioli jsem se podívala na youtube kanál Tina Sosna a úplně jsme se do jejích videí zamilovala. Je to ohromně uklidňující a inspirující. 

 

Tady malá ukázka z kanálu Tina Sosna.

 

Úterý 3.11.
Můj milý je teď na home officu a do práce chodí jen jednou týdně. Jsem ráda, že nemusím být celé dny sama, ale zároveň to znamená více vaření. Snažím se vařit zdravě a používat hlavně zeleninu, obiloviny a luštěniny. Dnes se mi podařil moc dobrý oběd - fazole na paprice s knedlíčky z ovesných vloček. 

Možná to nevypadá nejlíp, ale opravdu to chutnalo dobře!


Večer jsme si zapálili svíčky a koukali na seriál Poslední království. Taky se mi podařilo ostříhat Froda alespoň kolem očí a tlamičky. Měl jít na stříhání, ale těsně předtím přišel lockdown, takže už je příšerně zarostlý. 

Středa 4.11.
Ráno jsem šla do zásilkovny, abych vyzvedla narozeninový dárek pro mého milého. Venku bylo tak pěkně, že jsem hned vzala Froda a šli jsme se projít. Brouzdala jsem se barevným listím, fotila a zkoušela i natáčet krátká videa... bylo to moc fajn.

K obědu jsme tentokrát zkusila rajskou omáčku z červené řepy - byla to dobrota, i když nevykle barevná :D.

Večer jsme si zapálili svíčky.


Čtvrtek 5.11.
Upekla jsem celozrnné muffinky s jablky a rozinkami. Venku bylo zase pěkně a večer jsme si pustili Poslední království.

Jeden fotografický pokus ze sprchového koutu.

Pátek 6.11.
Dnes jsme si objednali oběd z Potrefené husy. Já si dala zeleninové rizoto s kuřecím masem a nečekala jsem, že by to mohlo být něco výjimečného. Ale musím říct, že to bylo nejlepší rizoto, jaké jsem jedla, opravdu jsem si moc pochutnala.

Měla jsem tři lekce angličtiny hned po sobě, ale všechno proběhlo bez problémů.
Večer jsem udělala cuketový tatarák, v troubě jsme si opekli chleba, takže jsme měli topinky. Byla to dobrota!

 

Sobota 7.11.
Ráno byla mlha, ale na odpoledne předpověď slibovala slunečné počasí. A opravdu, kolem poledne se začalo vyjasňovat a ukázalo se modré nebe. Upekla jsem lososa s brambory a zeleninou a po obědě jsme vyrazili na malý výlet do lesa u Vysokého Chvojna. Byla to úplná podzimní pohádka! Všude kolem byly nádherně zbarevné stromy, ze kterých pršelo listí při každém závanu větru. Celý les se koupal ve zlatých slunečních paprscích. Když jsme pak jeli domů, už se stmívalo. Téměř celou cestu nás provázelo slunce, které se pomalu nořilo za obzor a v posledních chvílích se zbarvilo do krvavě rudé.




Neděle 8.11.
Ráno jsem upekla štrůdl. Konečně jsem vyžehlila ložní prádlo a můj milý převlékl postel. Odpoledne jsme se sešli s kamarády k online hraní Dračího doupěte. Rozehráli jsme zajímavý příběh, už se těším, jak bude pokračovat dál. 

Jaký byl váš první listopadový týden? Co vám udělalo radost? Byli jste v lese? Taky je podzim vaše nejoblíbenější roční období?



Mohlo by se vám líbit

12 komentářů

  1. Cuketový tatarák, muffiny s jabkama a rozinkama... Ty mi děláš chutě, slintám si tu na klávesnici! :D Díky za inspiraci do kuchyně, minimálně ten tatarák musíme taky zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že byl tenhle týden hodně o jídle :D. Tak přeju dobrou chuť!

      Vymazat
  2. Já už jsem na home office už víc jak měsíc.
    Milostivá chodí do práce.
    Tak než přijde, mnohdy uvařím. Mám plno starých kuchařek, tak experimentuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to bych tě chtěla mít doma! :D Muž, který rád vaří, je vzácnost!

      Vymazat
    2. Ale mnohdy si milostivá posteskne: "Kdo má po tobě tu kuchyň uklízet."

      Vymazat
  3. Vaření považuji za největší peklo posledních měsíců, tři chlapi doma, šedé buňky umírají po milionech při vymýšlení, co zítra... :D
    Máme úplně stejný svícen, líbí se nám to hravé světlo, které skrz něj prochází.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme doma staré kuchařky a tam je inspirace mnoho. I když račí máslo se shání dost těžko.

      Vymazat
  4. Moc milý článek, co mě po dlouhém dni pohladil po duši. :) Také mám podzim ohromně ráda a snažím se vychutnat si ho, co to jde. Mezi největší radosti teď patří procházky po okolí a káva u okénka, protože jsme s přítelem také doma na HO. Dnes jsem si ale užila i den v kanceláři, po dlouhé době to byla příjemná změna. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že na tebe článek takhle působil :).

      Vymazat
  5. Pěkné fotky máte! Uvažovala jsi dávat sem občas recepty na netradiční zdravé vaření? Tvoje kombinace zní zajímavě a vlastně bych je i dost ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že na psaní receptů moc nejsem...ale možná někdy na něco jednoduchého zkusím přidat. Nejvíc teď čerpám z těchto stránek: https://www.jimejinak.cz/

      Vymazat
    2. Děkuji za tip, ukládám si do záložek. :)

      Vymazat