(Ne)malé radosti listopad IV.

napsala - 30.11.20

Listopad utekl hrozně rychle a za dveřmi už je prosinec. Dát tenhle poslední listopadový týden dohromady pro mě nebylo úplně jednoduché, trochu už jsem polevila ve snaze a někdy jsem si zapomněla radosti zapsat a lovila jsem je v paměti až zpětně. Je hrozné, jak rychle člověk zapomíná! Poučení pro příště - zapisovat si vše večer nebo druhý den brzy ráno. Také bych ráda víc fotila, abych měla zase každý den jednu fotku. Uvidíme, jestli se mi to bude dařit trochu líp.

Pondělí 23.11.
Tohle byl bohužel ten den, kdy jsem si toho moc nezapsala. Určitě si pamatuju, že jsem dokončila a vydala článek na blog. A večer jsme dokoukali poslední sérii Posledního království.

Frodo zakouslý do jezevce.  (Tohle už je třetí jezevec, předchozí dva prokousal a začal z nich lézt plyš.)

Úterý 24.11.
Dneska se mi ke spokojenosti povedlo vaření, k obědu jsem udělala rajčatovou omáčku s bulgurem a večer pak čočkovou polévku s plackami. Na dopolední procházce s Frodem nám krásně svítilo sluníčko. 

I když už je venku pěkná zima, na záhonech před domy je pořád spousta květin.


Středa 25.11.
Upekla jsem muffiny s jablky, borůvkami a rozinkami. Dala jsem do nich celozrnnou žitnou mouku místo pohankové a bála jsem se, že se neupečou dobře, ale nakonec se povedly. K večeru jsem měla nějakou smutnou náladu, ale podívala jsem se na nové video Jonny Jinton a to mě povzbudilo. 

Čtvrtek 26.11
Potěšilo mě, že lekce pro novou studentku, se kterou jsem si dost lámala hlavu, proběhla dobře. (A bohužel jsem si opět zapomněla napsat víc a pak jsem si už nemohla vzpomenout.)

Pátek 27.11.
Dnes jsem si po delší době chvíli v klidu četla. Večer můj milý udělal večeři a pak jsme se koukali na první díl 4. série Cizinky. 

Sobota 28.11.
Ráno jsem upekla granolu. Pak jsem připravila k obědu kotlety na žampionech. Odpoledne si moji rodiče vzali Froda na procházku. Večer jsme hráli deskovku, kterou jsme hrávali s kamarády v Newcastlu - Mansion of Madness. Bylo to super, ale nestihli jsme dohrát hru až do konce, protože už jsme byli moc unavení. 

Neděle 29.11.
Dopoledne jsem upekla crumble s hruškami. K obědu jsme si tentokrát jídlo objednali, já měla výborné medailonky s houbovou omáčkou a opečenými brambory. Odpoledne jsme hráli online Dračí doupě s kamarády. Tentokrát to byla skvělá hra, moje postava - hobitka Elanor - si konečně trochu zabojovala a vyřídila jednoho nemrtvého pomocí vrhacích dýk. Nakonec se tam objevila přízračná loď plná nemrtvých pirátů, od které jsme čekali jistou smrt, ale místo toho duchové zmizeli, protože byli osvobozeni a každý z nás získal z trosek lodi jeden kouzelný předmět. 

To, co mi udělalo největší radost, je další video, které jsem poskládala z radostných momentů v listopadu.



Jaký byl váš listopad? Co vám udělalo radost?





Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. Spotřeba jezevců je vás dost velká, koukám.
    Já byl celý listopad na home office, takže mi udělaly radost jen staré pohlednice, které jsem vydražil na Aukru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na home officu prakticky furt, ale to neznamená méně radostí :).

      Vymazat
  2. Děláš mi obrovský chutě.
    Hodiny doufám probíhají dobře.
    Co jsi četla zajímavého?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době čtu dost málo, pořád mám rozečtenou knihu Bůh či ďábel od Loukotkové. Snad už ji brzy dočtu!

      Vymazat
  3. Ta tvá videa jsou taková poklidná a příjemná, moc ráda na ně koukám :)

    Být jezevcem, tak bych vašeho Froda nechtěla potkat na procházce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mám radost! :)
      No, on ten jezevec ani není jezevec, má to být zřejmě mýval, ale my jsme ho prostě přejmenovali na jezevce :D. Ale Frodo ho vždycky jen tak láskyplně žužlá.

      Vymazat
  4. Krásné video! Moc hezké připomenutí podzimních chvilek.

    OdpovědětVymazat