(Ne)malé radosti 1 - Novoroční

napsala - 7.1.19

S novým rokem začínám (ne)malé radosti od čísla 1. Moc ráda bych vydávala článek v téhle rubrice každý týden, ale už asi dobře víte, že mi novoroční předsevzetí většinou nevydrží. Tak uvidíme, jak to půjde, držte mi palce!

31.12. 2018
Poslední den roku jsem musela ráno ještě do práce, ale už jsem to tam nějak vydržela a dokonce mě šéf pustil domů o půl hodiny dříve! Potom jsme se vydali k Monice a Michalovi, abychom oslavili nový rok. Můj šikovný muž doma upekl šneky z listového těsta, u kamarádů byla také spousta jídla, dokonce vytáhli tác s různorodými mořskými potvorami. Já si troufla jen na krabí pomazánku. Zahráli jsme si skvělou hru Krycí jména, náš tým vyhrál několikrát za sebou! O půlnoci jsme vyšli pozorovat ohňostroje na balkon, moc jsme toho neviděli, Silvestr v Anglii rozhodně nebyl tak divoký, jako v Čechách, což mi vyhovuje. Pak jsme si ještěli zahráli hru Baldur's Gate, ve které se jeden hráč promění ve zrádce, ale nám se naštěstí podařilo vyhrát. Šli jsme spát někdo kolem 2 hodin ráno. 

1. 1. 2019
Probudila jsem se docela brzo, už někdo kolem půl osmé, ale cítila jsem si docela vyspalá. Dali jsme si dobrou snídani, pak jsme se rozloučili s přáteli a vyrazili na cestu domů. Protože na Nový rok se v Anglii zastavila veškerá hromadná doprava, šli jsme domů pěšky. Počasí nám přálo a byla to moc pěkná dvouhodinová procházka. 

Potkali jsme rozkvetlý strom! 

A jednu skvělou samolepku. :D

Když jsme procházeli kome řeky Ouse, narazili jsme na tuhle parádní gobliní loďku. 

2.1.
Dnes jsme se probudila až krátce před devátou a moc jsem si užívala to, že nemusím do práce! Dala jsem totiž ke 31.12. výpověď, už jsem to tam opravdu nezvládala. Ale o tom možná někdy v jiném článku. Vypravila jsem se do obchodu na nákup potravin a pak jsem se věnovala domácím pracím. Odpoledne jsem se pustila do jazykové zkoušky Tefl, začala jsem gramatickým kurzem a zatím mi vše šlo snadno. 

3.1.
Dařilo se mi být docela produktivní. Pokračovala jsem v gramatickém kurzu, který je stále dost snadný a nemám s ním zatím problémy. Zvládla jsem si taky zacvičit.
Podařilo se mi uvařit výborný oběd. 

A chvíli jsem si hrála s diářem, který jsem hodně dlouho zanedbávala! 

4.1.
Dnes se nedělo nic zvláštního, ale daří se mi v gramatickém kurzu, ze kterého jsem splnila už 67%.  Večer jsme si pustili detektivku s Poirotem - Záhada španělské truhly.

Lednové kvítí, které jsem potkala cestou do obchodu. 

5.1.
K obědu jsem přiravila lososa s pečenými brambory a paprikou, byla to dobrota. Potom jsme vyrazili za našimi českými přáteli, abychom si zahráli deskovku. Pustili jsme se do hry Mansion of Madness, která je opravdu napínavá, ale bohužel jsme tentokrát neměli štěstí a nedokázali jsme zabránit apokalypse. Ale i tak jsme si hraní užili.

6.1.
Dnes na chvíli vykouklo sluníčko, ale bylo to zrovna v poledne. Než jsme snědli oběd a umyli nádobí, zase se nebe zatáhlo a bylo šedivě a nevlídno, tak jsme na procházku nakonec nešli. Ale zahráli jsme si hru Kanagawa  a pak si pustili Poirota. Byl to příjemný, klidný den.


 A jaký týden jste měli vy? Co vám udělalo radost? Hrajete rádi deskovky? A jestli ano, doporučili byste nějakou? 





Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. Ty jo, ty máš s přítelem hodně ráda různé hry, viď? Já bych si je taky zahrála, ale moji kamarádi je nemají a nehrají. Což je škoda:D. Ty hry, co jsi popsala zní fakt zajímavě :D. Pak se na ně juknu.

    Jinak moc děkuju za dlouhý a hezký komentář, jsi moc hodná. Ty plnitelné štětce se dají na Ali pořídit, dokonce jsem je měla i v článku uvedené jako "Štětec na barvičky na vodní bázi". Teď vidím, že to je dost zavádějící popis:D.

    Tvůj diář se mi moc líbí, jen tak dál:D. Držím palce, abys to dodržovala:D.

    Jinak Poirot mi jako mladší přišel hroznej, ale teď? Docela mě baví ty jo:D. Ráda se na něj juknu, když ho dávají v Tv.

    Doufám, že další týdny pro tebe budou taky tak hezké, jako ten první♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Aliexpresu jsme ještě nikdy neobjednávala, ale mohla bych to zkusit. Děkuju!

      Vymazat
  2. Moc pěkný začátek roku. :) Divím se, jak v Anglii musí být teplo, že tam kvetou stromy a květiny. V Praze včera padal sníh (i když jen malinko a už je zase fuč). Diář vypadá krásně, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu opravdu tepleji než v ČR, pohybuje se to mezi 5-10 stupni. A to jsme ještě dost na severu, skoro u Skotska, takže na jihu je určitě ještě tepleji.

      Vymazat
  3. Tak to tam máte skoro jaro, tady u nás sněží a během dneška napadala i v nížinách docela hustá pokrývka. :) Já z toho mám radost jak malá, protože během prosince u nás moc nesněžilo. :D Já moc stolní hry nemusím, nebo celkově hry, kde musím kooperovat s více lidmi. :D Ale na Silvestra jsme hráli ta Krycí jména a to mě i kupodivu bavilo. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tvé nemalé radosti tak ráda, jsou opravdu mnohdy malé, mnohdy nemalé, a naplňují radostí i čtenáře. :) Kéž by se ti povedlo je psát aspoň párkrát do měsíce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten nápad zapisovat si všední radosti a úsměvy si mi moc líbí, ale obávám se, že já osobně jsem na to moc líná a nedůsledná :D Budu tedy doufat, že to dlouho vydrží alespoň Tobě a budu se moct chodit těšit na tvoje stránky ;)
    Deskové hry zbožňuju! Škoda jenom, že jsou tak drahé... :( Jsem ráda, že tu vidím Kanagawu - je to dobrá hra, doporučila bys mi jí? Už několikrát jsem o její koupi přemýšlela, ale nikdy jsem se neodhodlala.
    Já mám moc ráda karetní hru Hobiti - to je skoro povinnost pro milovníky Tolkienova světa. Je to nenáročná a poměrně rychlá hra, u které se člověk dost zasměje. Taky mám ráda deskovku "Temné znamení", ta už je trochu složitější, ale jakmile to člověk dostane do hlavy a zorientuje se, jde to jako po másle. Jenom se často stává, že se nám nepodaří zvítězit a zničíme svět :D :( (Je to kooperativní hra). A do třetice mám ráda Takenoko - nádherné grafické provedení, snadné na naučení a celkově je to taková milá a nenáročná hra. Tak snad Tě něco z mých oblíbenců zaujalo, kdybys chtěla vědět víc, tak se určitě ozvi. :)

    OdpovědětVymazat