(Ne)malé radosti prosinec I.

napsala - 7.12.20

Mám radost, že tenhle týden se mi dařilo zapisovat radosti poctivě a také jsem toho víc nafotila. Uvědomila jsem si, že jsem vlastně zvládla zapisovat radosti celý měsíc! Doufám, že se mi bude dařit v tom pokračovat, protože je to moc fajn, když si člověk víc uvědomuje, co který den dělal a může se k tomu vracet. Doufám, že vás moje pravidelné články ještě nezačaly příliš nudit.

Pondělí 30. 11.
Dnes byl můj milý v práci, takže jsme tu byli s Frodem sami, ale šlo nám to dobře. Dopoledne se tu stavěli rodiče a vzali si Froda na hlídání. Udělala jsem k obědu výborné batátové hranolky, měla jsem je s řepovými karbanátky.

Úterý 1.12.
Dnes se mi podařilo dodělat všechny faktury, které jsem potřebovala dokončit za tenhle měsíc. K obědu jsme narychlo stihlo udělat cizrnu na smetaně s rýží. Večer udělal můj milý sám moc doubrou dýňovou polévku.
Zkusili jsme si s Frodem zahrát na schovávanou. Dala jsem mu pokyn, aby zůstal sedět, běžela jsem se schovat a pak jsem na něj zavolala. Frodo asi nemá žádný čich, protože kolem mě několikrát prošel, ale vůbec si mě nevšiml :D. 

Večer jsme konečně ozdobili adventní věnec. 

Trvalo několik dní, než se Frodo přestal pokoušet věnec okusovat.


Středa 2.12.
Dnes jsem zopakovala batátové hranolky, udělala jsem k nim pečenou zeleninu a hrachovou kaši - mňam! Při procházce s Frodem jsem se kochala krásnou oblohou. Večer jsme dohrávali deskovku Mansion of Madness a podařilo se nám zvítězit! 

Momentka ze hry.



Čtvrtek 3.12.
Dnes napadl první sníh! Když jsme se podívala ráno z okna, bylo všude bílo a chumelilo. Nemohla jsem odolat, tak jsem vylezla na balkon a fotila jsem si a točila, jak sněží, protože mi bylo jasné, že sníh určitě nevydrží dlouho. Ale tohle brzké ráno bylo kouzelné, všude klid a ticho, ještě byla tma a ve světle lamp se sypaly sněhové vločky. Během dnes samozřejmě sníh roztál, ale o to víc jsem byla ráda, že jsem stihla zachytit tohle ráno, kdy bylo vše kouzelně bílé.
Jinak všechny hodiny proběhly dobře a večer jsme konečně zapálili první svíčku na adventním věnci. (pozdě, ale přece! :D)


Pátek 4. 12

Dnes jsem měla hodně hodin, ale vše proběhlo dobře. K obědu jsme si objednali pizzu a Caesar salát.
Také nám dorazila krabice s fotoobrazy, které jsme vybrali z našich fotek. Udělaly nám radost, vypadají moc pěkně! 

Sobota 5.12.
Ráno jsem upekla štrůdl a pak jsem udělala k obědu lososa s batátovými hranolkami a pečenou zeleninou. Společně s mým milým jsme také stihli nějaký nezbytný úklid. Odpoledne jsme se šli projít s Frodem, byl krásný západ slunce. 


Neděle 6.12.
Dopoledne zase proběhlo nějaké vaření a úklid, taky jsem si našla chvilku na přípravu jedné lekce, se kterou jsem byla opravdu spokojená. Odpoledne jsme zase hráli s kamarády online Dračí doupě. Moje hobitka Elanor postoupila na další level a dokonce si koupila poníka! Takže velký úspěch :D.

Jaký byl váš první prosincový týden? Máte doma adventní věnec nebo jinou vánoční výzdobu? Nebo vás na nějaké zdobení neužije? Taky u vás sněžilo? A co vám udělalo v poslední době radost?



Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Koukám, že batátové hranolky frčí i u vás! Baví mě, jak jsou rychle hotové a třeba k lososovi jsou skvělé. Dělám k nim dip ze zakysané smetany, česneku, trochy soli a bylinek.

    Krásný advent přeji, Silwiniel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, to zní dobře! Teď dost omezuju mléčné výrobky, ale možná to někdy vyzkouším. Krásný advent i tobě! :)

      Vymazat
  2. Tak, a teď mám chuť na lososa :D
    My jsme si udělali takový minimalistický věnec, je to teda spíš řádka 4 svíček, který jsou obložený větvičkama, takže to vypadá jako takový ten "progress bar", když se něco stahuje nebo načítá, tak si z toho děláme srandu, že u nás probíhá "loading Christmas" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní dobře! :D Já mám nejradši přírodní věnce.

      Vymazat
  3. Milostivá do štrůdlu občas přidá i hrušku. Chuť je pak bohatší.
    Já využil rozvolnění a nakoupil si knížky na vánoční volno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrušku bych taky přidala, ale když se strouhají, tak je to hodně tekuté... S knihami je to dobrá inspirace, taky bych si měla něco pořídit! :)

      Vymazat